آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,727
تعداد مشاهده مقاله6,490,624
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,312,658

1.

ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراک‌شده در خلق رفتار شهروندی

دوره 7، شماره 33، دی 1394، صفحه 33-46
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ بهنام محمودی؛ هادی تقی زاده

2.

ارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی- پژوهشی علوم ورزشی و رضایت مندی پژوهش‌گران با استفاده از تحلیل مسیر

دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 91-110
بهمن عسگری؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی

3.

ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی

دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 181-198
پیمان کلهری؛ حسین اکبری یزدی

4.

ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان)

دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 91-116
رسول فرجی؛ مهدی بشیری؛ سپیده شبانی

5.

ارزیابی ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه با استفاده از مدل سروکوال (مطالعة موردی: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)

دوره 4، شماره 11، آذر 1395، صفحه 97-114
رسول فرجی؛ مهدی بشیری؛ یوسف یاوری؛ فرهاد خوشنویس

6.

ارزیابی کیفیت خدمات گروه علوم ورزشی دانشگاه اراک بر اساس الگوی ترکیبی سروکوال، کانو و گسترش عملکرد کیفیت

دوره 5، شماره 12، خرداد 1396، صفحه 37-60
اسفندیار خسروی زاده؛ کریم زهره وندیان

7.

بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی

دوره 6، شماره 26، آذر 1393، صفحه 15-36
رضا اندام؛ امیر منتظری؛ سمیرا فیضی

8.

بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیت‌خدمات با وفاداری در مشتریان استخرها

دوره 7، شماره 34، اسفند 1394، صفحه 91-112
محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ مهدی معصومی شوب؛ مجید صادقی

9.

بررسی کیفیت خدمات باشگاه‌های ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاه‌های ورزشی شهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ امید قمی

10.

پیش‌بینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفه‌ای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات

دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 217-236
بهزاد سهیلی؛ جاسم منوچهری

11.

تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران

دوره 6، شماره 27، بهمن 1393، صفحه 109-126
احمد فلاحی؛ محمد احسانی؛ امین پورنقی

12.

تحلیل اهمیت عملکرد کیفیت خدمات در اماکن ورزشی استان سمنان بر مبنای مدل پیوستار روان شناختی

دوره 9، شماره 33، آذر 1399، صفحه 129-152
گلناز علیخانی حقوردی؛ سید رضا حسینی نیا

13.

تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای وزارت آموزش و پرورش

دوره 8، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 17-40
ابوذر زارع؛ مهرزاد حمیدی؛ سید احسان امیرحسینی

14.

تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آبان 1401
روح اله ارشادی؛ سید نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی نوش آبادی

15.

شناسایی معیار‌های ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاه‌های تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP

دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 191-212
محمد کشتی دار؛ بهاره قلی زاده؛ امیرحسین اخروی؛ حسین عبدالملکی

16.

طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائه‌شده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال

دوره 9، شماره 44، مهر 1396، صفحه 209-224
نوید آرازشی؛ حسین سپاسی؛ پریوش نوربخش؛ مهوش نوربخش

17.

طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی

دوره 6، شماره 26، آذر 1393، صفحه 37-58
محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ حبیب هنری

18.

طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی

دوره 9، شماره 43، شهریور 1396، صفحه 17-38
حمیدرضا قزلسفلو؛ معصومه کلاته سیفری

19.

نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف)

دوره 13، شماره 67، مرداد و شهریور 1400، صفحه 35-62
حمید رضا صفری؛ مهدی بشیری؛ سوسن خدائیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب