آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها192
تعداد مقالات1,819
تعداد مشاهده مقاله1,340,707
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,082,604
کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 18

1

ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراک‌شده در خلق رفتار شهروندی

دوره 7، شماره 33، زمستان 1394، صفحه 33-46
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ بهنام محمودی؛ هادی تقی زاده

2

ارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی- پژوهشی علوم ورزشی و رضایت مندی پژوهش‌گران با استفاده از تحلیل مسیر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1398
بهمن عسگری؛ حمید قاسمی

3

ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی

دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 181-198
پیمان کلهری؛ حسین اکبری یزدی

4

ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان)

دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 91-116
رسول فرجی؛ مهدی بشیری؛ سپیده شبانی

5

ارزیابی ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه با استفاده از مدل سروکوال (مطالعة موردی: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)

دوره 4، شماره 11، پاییز 1395، صفحه 97-114
رسول فرجی؛ مهدی بشیری؛ یوسف یاوری؛ فرهاد خوشنویس

6

ارزیابی کیفیت خدمات گروه علوم ورزشی دانشگاه اراک بر اساس الگوی ترکیبی سروکوال، کانو و گسترش عملکرد کیفیت

دوره 5، شماره 12، بهار 1396، صفحه 37-60
اسفندیار خسروی زاده؛ کریم زهره وندیان

7

بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی

دوره 6، شماره 26، پاییز 1393، صفحه 15-36
رضا اندام؛ امیر منتظری؛ سمیرا فیضی

8

بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیت‌خدمات با وفاداری در مشتریان استخرها

دوره 7، شماره 34، زمستان 1394، صفحه 91-112
محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ مهدی معصومی شوب؛ مجید صادقی

9

بررسی کیفیت خدمات باشگاه‌های ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاه‌های ورزشی شهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1398
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ امید قمی

10

پیش‌بینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفه‌ای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1398
بهزاد سهیلی؛ جاسم منوچهری

11

تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران

دوره 6، شماره 27، زمستان 1393، صفحه 109-126
احمد فلاحی؛ محمد احسانی؛ امین پورنقی

12

تحلیل اهمیت-عملکرد کیفیت خدمات اماکن ورزشی استان سمنان بر مبنای مدل پیوستار روان‌شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1398
گلناز علیخانی حقوردی؛ سید رضا حسینی نیا

13

تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای وزارت آموزش و پرورش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اردیبهشت 1399
ابوذر زارع؛ مهرزاد حمیدی؛ سید احسان امیرحسینی

14

شناسایی معیار‌های ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاه‌های تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP

دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 191-212
محمد کشتی دار؛ بهاره قلی زاده؛ امیرحسین اخروی؛ حسین عبدالملکی

15

طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائه‌شده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال

دوره 9، شماره 44، پاییز 1396، صفحه 209-224
نوید آرازشی؛ حسین سپاسی؛ پریوش نوربخش؛ مهوش نوربخش

16

طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی

دوره 6، شماره 26، پاییز 1393، صفحه 37-58
محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ حبیب هنری

17

طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی

دوره 9، شماره 43، تابستان 1396، صفحه 17-38
حمیدرضا قزلسفلو؛ معصومه کلاته سیفری

18

نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1398
حمید رضا صفری؛ مهدی بشیری؛ سوسن خدائیان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.