اسمعیلی, محسن, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, هنری, حبیب. (1393). طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی. , 6(26), 37-58.
محسن اسمعیلی; محمد احسانی; هاشم کوزه چیان; حبیب هنری. "طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی". , 6, 26, 1393, 37-58.
اسمعیلی, محسن, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, هنری, حبیب. (1393). 'طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی', , 6(26), pp. 37-58.
اسمعیلی, محسن, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, هنری, حبیب. طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی. , 1393; 6(26): 37-58.
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,054
تعداد مشاهده مقاله8,542,616
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,066,372