آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها291
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,358,123
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,218,552

1.

اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه

دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 251-270
کریم زهره وندیان؛ زینب مندعلیزاده

2.

ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
ملیحه پرویزی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

3.

ارتباط گرایش به ورزش، شخصیت و محبوبیت ورزشکار با برند ورزشی در باشگاه‌های ورزشی ایران: آزمون مدل

دوره 11، شماره 40، شهریور 1401، صفحه 107-124
علیرضا حسنی؛ فرشاد تجاری؛ عبدالرضا امیرتاش

4.

آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال

دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 327-360
کاملیا عبدی

5.

انگیزه‌های حمایت هواداران باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 5، شماره 20، آذر 1392، صفحه 63-78
محمد ریحانی؛ حسین عیدی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ اکبر میرزایی؛ همایون عباسی

6.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 6، شماره 24، مرداد 1393، صفحه 89-110
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری

7.

تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاه‌های ورزشی

دوره 10، شماره 47، فروردین و اردیبهشت 1397، صفحه 167-184
اکرم قبادی یگانه؛ شیرین زردشتیان

8.

تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی

دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 73-90
زینب مندعلی زاده

9.

تعیین استراتژی‌های نوآوری در باشگاه‌های ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی

دوره 13، شماره 66، خرداد و تیر 1400، صفحه 207-234
محمود پاپی؛ زینب مندعلی زاده؛ کریم زهره وندیان

10.

شناسایی کارکردهای باشگاه‌های ورزشی در نهادینه کردن اخلاق در ورزشکاران

دوره 7، شماره 17، مهر 1398، صفحه 121-138
پروانه سواری نیکو؛ احمدعلی آصفی

11.

طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 تیر 1402
مسلم امیریان؛ سید جلیل میر یوسفی؛ مینا حکاک زاده

12.

طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 125-144
زهرا علم؛ میرحسن سید عامری؛ محمد خبیری؛ مجتبی امیری

13.

طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی

دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 243-266
حجت کاظمینی؛ زینت نیک آیین

14.

عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 35، فروردین 1395، صفحه 51-66
مهدی رسولی؛ محمد خبیری؛ علیرضا الهی؛ نجف آقایی

15.

مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000

دوره 7، شماره 30، مرداد 1394، صفحه 71-84
زهرا نوری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی

16.

ورزش، زیبایی و سلامت: تحلیل کیفی تجربه زنان از مراجعه به باشگاه ورزشی

دوره 8، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 63-90
مهدی کرمانی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ فاطمه خلق ذکرآباد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب