آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها301
تعداد مقالات3,195
تعداد مشاهده مقاله2,744,198
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,716,738
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1401). ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
ملیحه پرویزی; حسین اکبری یزدی; علیرضا الهی. "ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار". , , , 1401, -. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1401). 'ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار. , 1401; (): -. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب