پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1403). ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار. , 16(83), 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
ملیحه پرویزی; حسین اکبری یزدی; علیرضا الهی. "ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار". , 16, 83, 1403, 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1403). 'ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار', , 16(83), pp. 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار. , 1403; 16(83): 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات4,209
تعداد مشاهده مقاله9,289,360
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,541,439