آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,880
تعداد مشاهده مقاله7,706,046
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,808,338
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1403). ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار. , 16(83), 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
ملیحه پرویزی; حسین اکبری یزدی; علیرضا الهی. "ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار". , 16, 83, 1403, 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1403). 'ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار', , 16(83), pp. 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435
پرویزی, ملیحه, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار. , 1403; 16(83): 83-100. doi: 10.22089/smrj.2022.10902.3435


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب