مندعلی زاده, زینب. (1397). تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی. , 10(52), 73-90. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171
زینب مندعلی زاده. "تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی". , 10, 52, 1397, 73-90. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171
مندعلی زاده, زینب. (1397). 'تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی', , 10(52), pp. 73-90. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171
مندعلی زاده, زینب. تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی. , 1397; 10(52): 73-90. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,051
تعداد مشاهده مقاله8,527,356
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,056,630