آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها306
تعداد مقالات3,827
تعداد مشاهده مقاله7,250,996
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,691,798

1.

آسیب‌شناسی فرایند موجود سیاست‌گذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو

صفحه 17-42
محمد جوادی پور؛ میترا روحی دهکردی؛ سمیه رهبری؛ حلیمه طایفی

2.

تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد

صفحه 43-72
علی وفایی مقدم؛ فرزام فرزان؛ سید محمدحسین رضوی؛ مصطفی افشاری

3.

تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی

صفحه 73-90
زینب مندعلی زاده

4.

ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان)

صفحه 91-116
رسول فرجی؛ مهدی بشیری؛ سپیده شبانی

5.

بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه‌های مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی

صفحه 117-136
علی بنسبردی؛ احمد نظری ترشیزی

6.

ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی ایران

صفحه 137-160
محبوبه جعفرزاده زرندی؛ اسماعیل شریفیان؛ کوروش قهرمان تبریزی

7.

تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

صفحه 161-178
سپیده افتخارمعنوی؛ مرتضی سمیعی زفرقندی

8.

نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت‌ سازمانی ادراک‌شده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان

صفحه 179-202
محمد رضا ربیعی مندجین؛ علیرضا امیرکبیری

9.

ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران)

صفحه 203-228
مازیار کلاشی؛ عبدالرحمن جامی الاحمدی؛ مسعود یمینی فیروز؛ هاجر ایراهیمی پور

10.

اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان

صفحه 229-248
فاطمه شکی؛ اکرم اصفهانی‌نیا؛ ناصر بای

11.

نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی

صفحه 249-264
جواد کریمی؛ لیلا بیرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب