تعداد مقالات: 11

آسیب‌شناسی فرایند موجود سیاست‌گذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو

صفحه 17-42

محمد جوادی پور؛ میترا روحی دهکردی؛ سمیه رهبری؛ حلیمه طایفی

تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد

صفحه 43-72

علی وفایی مقدم؛ فرزام فرزان؛ سید محمدحسین رضوی؛ مصطفی افشاری

تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی

صفحه 73-90

زینب مندعلی زاده

ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان)

صفحه 91-116

رسول فرجی؛ مهدی بشیری؛ سپیده شبانی

بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه‌های مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی

صفحه 117-136

علی بنسبردی؛ احمد نظری ترشیزی

ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی ایران

صفحه 137-160

محبوبه جعفرزاده زرندی؛ اسماعیل شریفیان؛ کوروش قهرمان تبریزی

تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

صفحه 161-178

سپیده افتخارمعنوی؛ مرتضی سمیعی زفرقندی

نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت‌ سازمانی ادراک‌شده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان

صفحه 179-202

محمد رضا ربیعی مندجین؛ علیرضا امیرکبیری

ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران)

صفحه 203-228

مازیار کلاشی؛ عبدالرحمن جامی الاحمدی؛ مسعود یمینی فیروز؛ هاجر ایراهیمی پور

اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان

صفحه 229-248

فاطمه شکی؛ اکرم اصفهانی‌نیا؛ ناصر بای

نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی

صفحه 249-264

جواد کریمی؛ لیلا بیرامی

آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,051
تعداد مشاهده مقاله8,526,559
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,056,481