آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,873
تعداد مشاهده مقاله7,660,008
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,774,169
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 10(52), 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
جواد کریمی; لیلا بیرامی. "نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی". , 10, 52, 1397, 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). 'نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی', , 10(52), pp. 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 1397; 10(52): 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب