آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,728
تعداد مشاهده مقاله6,503,997
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,320,442
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 10(52), 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
جواد کریمی; لیلا بیرامی. "نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی". , 10, 52, 1397, 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). 'نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی', , 10(52), pp. 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 1397; 10(52): 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب