کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 10(52), 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
جواد کریمی; لیلا بیرامی. "نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی". , 10, 52, 1397, 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). 'نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی', , 10(52), pp. 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 1397; 10(52): 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,051
تعداد مشاهده مقاله8,527,349
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,056,630