آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها192
تعداد مقالات1,819
تعداد مشاهده مقاله1,340,709
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,082,604
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. (1398). اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. , 11(55), 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
کریم زهره وندیان; زینب مندعلیزاده. "اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه". , 11, 55, 1398, 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. (1398). 'اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه', , 11(55), pp. 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. , 1398; 11(55): 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.