آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,560,281
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,731,611
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. (1398). اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. , 11(55), 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
کریم زهره وندیان; زینب مندعلیزاده. "اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه". , 11, 55, 1398, 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. (1398). 'اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه', , 11(55), pp. 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. , 1398; 11(55): 251-270. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب