آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها187
تعداد مقالات1,765
تعداد مشاهده مقاله1,305,716
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,055,627
کلیدواژه‌ها = فوتبال
تعداد مقالات: 36

1

اثر هویت‌یابی هواداران فوتبال بر عزت‌نفس جمعی آنان

دوره 7، شماره 23، بهار 1397، صفحه 99-114
بهزاد ایزدی

2

ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال)

دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 189-208
طاهره سیفی سلمی؛ نوشین بنار؛ حبیب هنری

3

ارتباط بین رویکردهای مدیریت برند با ابعاد ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1398
مهران میزانی؛ سید نصراله سجادی؛ محمد خبیری؛ انوشیروان کاظم نژاد

4

بازاریابی اینترنتی در باشگاه‌های فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاه‌های موفق فوتبال ایران و اروپا

دوره 7، شماره 34، زمستان 1394، صفحه 155-176
زهرا بیگمی؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری

5

پیش‌بینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفه‌ای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1398
بهزاد سهیلی؛ جاسم منوچهری

6

تأثیر ایدئولوژی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران بر تصمیم‌گیری اخلاقی آنان

دوره 1، شماره 2، زمستان 1391، صفحه 38-27

7

تأثیر برنامۀ جامع گرم‌کردن +11 اصلاح‌شده بر پیشگیری از آسیب‌های اندام تحتانی و مچ پای فوتبالیست‌های مرد جوان

دوره 9، شماره 21، تابستان 1396، صفحه 29-42
فاطمه خیرالدین؛ هومن مینونژاد؛ محمد حسین علیزاده

8

تأثیر برنامۀ جامع گرم‌کردن +11 فیفا بر آسیب، پیشگیری از آسیب و اجرای بازیکنان فوتبال (مقالۀ مروری روایتی)

دوره 9، شماره 21، تابستان 1396، صفحه 101-130
نادر رهنما؛ افشین مقدسی؛ عبدالحمید دانشجو

9

تأثیر برنامۀ جامع گرم کردن فیفا «+11» بر تعادل پویای بازیکنان فوتبال نوجوان مرد

دوره 6، شماره 15، بهار 1393، صفحه 29-42
مصطفی زارعی؛ محمدحسین علیزاده؛ نادر رهنما؛ توحید سیف برقی؛ هادی صمدی

10

تأثیر سرعت‌های مختلف تصویرسازی حرکتی بر دریبل فوتبال در بازیکنان ماهر

دوره 2، شماره 6، زمستان 1392، صفحه 12-1

11

تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال

دوره 9، شماره 42، تابستان 1396، صفحه 93-112
احمدعلی آصفی؛ آرزو دهقان؛ محبوبه سلیمانی

12

تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در رده‌های پایۀ فوتبال ایران

دوره 8، شماره 35، بهار 1395، صفحه 119-136
مهدی عمادی؛ فاطمه کمالی؛ هلن حسینی

13

تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلی‌های خالی در استادیوم‌های فوتبال با استفاده از روش TOPSIS

دوره 9، شماره 43، تابستان 1396، صفحه 237-256
مریم فلاح کاظمی؛ نگار قلی پور؛ حسین عیدی

14

تدوین شاخص‌های استعدادیابی در رشتۀ فوتبال

دوره 8، شماره 35، بهار 1395، صفحه 17-32
سجاد دوستداری؛ سید حمید سجادی؛ فریده اشرف گنجویی

15

تدوین مدل نگرش تماشاچیان فوتبال به لیگ خلیج فارس

دوره 7، شماره 24، تابستان 1397، صفحه 1-15
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی

16

تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا

دوره 6، شماره 23، بهار 1393، صفحه 79-102
مهران میزانی؛ میثم رحیمی زاده؛ سید نصراله سجادی

17

تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد

دوره 7، شماره 28، بهار 1394، صفحه 89-106
رامین ایرجی نقندر؛ کیوان مشیری؛ محمد خبیری

18

توصیف نیم‌رخ ترکیب بدن و پیکرسنجی داوران لیگ برتر فوتبال ایران و رابطه این عوامل با آزمون‌های ویژه آمادگی جسمانی آنها

دوره 8، شماره 29، بهار 1395، صفحه 57-72
حمید اراضی؛ جواد مهربانی؛ جلیل جوان؛ هادی نوبری

19

رابطة بین سطح مهارت‌های روانی بازیکنان فوتبال نوجوان نخبه و میزان بروز آسیب‌های ورزشی: مطالعۀ آینده‌نگر

دوره 6، شماره 20، تابستان 1396، صفحه 17-26
مصطفی زارعی؛ فریبا محمدی

20

رابطۀ هوش معنوی و پرخاشگری بازیکنان فوتبال پسر ردۀ سنی نوجوانان

دوره 2، شماره 6، زمستان 1392، صفحه 94-81

21

ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگ‌های برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران

دوره 6، شماره 22، بهار 1393، صفحه 173-188
حسین علی محمدی؛ فریدون تند نویس؛ سیده فریده هادوی

22

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1398
طهماسب شیروانی؛ محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی

23

سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری

دوره 9، شماره 44، پاییز 1396، صفحه 37-50
حمیدرضا میرصفیان

24

سنجش سطوح مشارکت تماشاگرن لیگ برتر فوتبال ایران در قالب مدل پیوستار روانی

دوره 7، شماره 25، پاییز 1397، صفحه 175-194
بهزاد سهیلی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

25

شناخت و اولویت‌بندی موانع خصوصی‌سازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چند‌معیاره و کپ‌‌لند

دوره 9، شماره 41، بهار 1396، صفحه 15-36
محمد سلطان حسینی؛ سید محمد جواد رضوی؛ مهدی سلیمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.