آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات3,377
تعداد مشاهده مقاله2,926,770
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,831,414
سیفی سلمی, طاهره, بنار, نوشین, هنری, حبیب. (1398). ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال). , 11(55), 189-208. doi: 10.22089/smrj.2019.6089.2223
طاهره سیفی سلمی; نوشین بنار; حبیب هنری. "ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال)". , 11, 55, 1398, 189-208. doi: 10.22089/smrj.2019.6089.2223
سیفی سلمی, طاهره, بنار, نوشین, هنری, حبیب. (1398). 'ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال)', , 11(55), pp. 189-208. doi: 10.22089/smrj.2019.6089.2223
سیفی سلمی, طاهره, بنار, نوشین, هنری, حبیب. ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال). , 1398; 11(55): 189-208. doi: 10.22089/smrj.2019.6089.2223


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب