آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها232
تعداد مقالات2,231
تعداد مشاهده مقاله1,710,181
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,302,220

1.

ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران

دوره 8، شماره 38، پاییز 1395، صفحه 51-68
رضا اندام؛ میترا سلیمی

2.

بررسی نقش احساس نوستالژی ورزشی بر تمایل هواداران تیم ملی فوتبال به حضور در ورزشگاه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 اردیبهشت 1400
زهرا احمدی زاده؛ فرشاد تجاری؛ زینت نیک آئین؛ عبدالرضا امیرتاش

3.

تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 237-256
اکبر جابری؛ سیدنصرالله سجادی؛ محمد خبیری؛ جواد خزائی پول

4.

تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 29، بهار 1394، صفحه 175-192
حسین بخشنده؛ مجید جلالی فراهانی؛ سید نصرالله سجادی

5.

تأثیر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی

دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 251-270
سعید صادقی بروجردی؛ کبریا اقبالی؛ حسین منصوری؛ مرتضی محمدی

6.

شناسایی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 31، پاییز 1394، صفحه 71-88
لیلا حیدری؛ اسماعیل شریفیان

7.

عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 خرداد 1398
احمد اسدی نیا؛ نوشین بنار؛ مهرعلی همتی نژاد؛ شهرام شفیعی

8.

عوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزش‌های مصرف‌شده

دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 103-124
مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی؛ محسن طیبی؛ امیرحسام رحیمی

9.

مدل‌سازی عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری در میان هواداران باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران

دوره 9، شماره 34، زمستان 1399، صفحه 283-304
ناهید اتقیا؛ سعیده بخشی زاده؛ مریم مختاری دینانی

10.

نقش رسانه‌های ورزشی در شکل‌گیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد

دوره 7، شماره 34، زمستان 1394، صفحه 37-50
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ سعید حاتمی؛ سوسن رحیمی

11.

نقش هویت اجتماعی برند بر خوش‌نامی باشگاه از دیدگاه هواداران

دوره 8، شماره 35، بهار 1395، صفحه 83-96
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ عبدالحسین عباسیان؛ سعید حاتمی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.