آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها302
تعداد مقالات3,795
تعداد مشاهده مقاله7,191,431
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,647,407

1.

ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد

صفحه 17-46
سعید محمودی زاد آذری؛ محمد احسانی؛ رسول نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

2.

فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمان‌های ورزشی ایران

صفحه 47-84
محبوب ذکی؛ محمد نصیری

3.

طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای ورزشی براساس رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 85-116
شیرین آقامحمدی؛ اسفندیار خسروی زاده؛ زینب مندعلی زاده

4.

مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران

صفحه 117-154
محسن طیبی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی؛ شهرام لنجان نژادیان

5.

طراحی الگوی جاری‌سازی استراتژی‌های فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن

صفحه 155-184
ظهراب گوهری؛ مهرزاد حمیدی؛ سید احسان امیرحسینی؛ سمیه عمادی

6.

اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی

صفحه 185-216
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ

7.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش

صفحه 217-240
محمد مهدی سلطانی؛ حسین علی محمدی؛ حمید فروغی پور

8.

تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزش‌های سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش)

صفحه 241-274
حمیدرضا قزلسفلو؛ سید محمدحسین رضوی؛ معصومه کلاته سیفری

9.

تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور

صفحه 275-302
کلثوم حیدری؛ صدیقه حیدری نژاد؛ مرجان صفاری؛ امین خطیبی

10.

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

صفحه 303-338
احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی

11.

شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران)

صفحه 339-356
رضا سپهوند؛ معصومه مومنی مفرد؛ ًصابر تقی پور

12.

اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بین‌المللی:جام‌جهانی کشتی آزاد

صفحه 357-384
اکرم قبادی یگانه؛ حسین عیدی؛ محمدرضا قبادی یگانه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب