تعداد مقالات: 12

ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد

صفحه 17-46

سعید محمودی زاد آذری؛ محمد احسانی؛ رسول نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمان‌های ورزشی ایران

صفحه 47-84

محبوب ذکی؛ محمد نصیری

طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای ورزشی براساس رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 85-116

شیرین آقامحمدی؛ اسفندیار خسروی زاده؛ زینب مندعلی زاده

مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران

صفحه 117-154

محسن طیبی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی؛ شهرام لنجان نژادیان

طراحی الگوی جاری‌سازی استراتژی‌های فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن

صفحه 155-184

ظهراب گوهری؛ مهرزاد حمیدی؛ سید احسان امیرحسینی؛ سمیه عمادی

اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی

صفحه 185-216

علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش

صفحه 217-240

محمد مهدی سلطانی؛ حسین علی محمدی؛ حمید فروغی پور

تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزش‌های سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش)

صفحه 241-274

حمیدرضا قزلسفلو؛ سید محمدحسین رضوی؛ معصومه کلاته سیفری

تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور

صفحه 275-302

کلثوم حیدری؛ صدیقه حیدری نژاد؛ مرجان صفاری؛ امین خطیبی

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

صفحه 303-338

احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی

شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران)

صفحه 339-356

رضا سپهوند؛ معصومه مومنی مفرد؛ ًصابر تقی پور

اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بین‌المللی:جام‌جهانی کشتی آزاد

صفحه 357-384

اکرم قبادی یگانه؛ حسین عیدی؛ محمدرضا قبادی یگانه

آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,053
تعداد مشاهده مقاله8,542,315
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,066,084