کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین. (1401). اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی. , 14(شماره 71), 185-216. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865
علی کریمی; شهاب بهرامی; نازنین راسخ. "اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی". , 14, شماره 71, 1401, 185-216. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865
کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین. (1401). 'اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی', , 14(شماره 71), pp. 185-216. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865
کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین. اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی. , 1401; 14(شماره 71): 185-216. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865