آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها215
تعداد مقالات2,069
تعداد مشاهده مقاله1,621,180
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,239,597
کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین. (1399). اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865
علی کریمی; شهاب بهرامی; نازنین راسخ. "اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی". , , , 1399, -. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865
کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین. (1399). 'اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865
کریمی, علی, بهرامی, شهاب, راسخ, نازنین. اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی. , 1399; (): -. doi: 10.22089/smrj.2020.8362.2865


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.