تعداد مقالات: 12

طراحی الگوی بازاریابی لیگ‌های حرفه‌ای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار

صفحه 17-36

فاطمه بهمنی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

کدهای اخلاقی در رسانه‌های جمعی ایران براساس ادراک بازیکنان ‏حرفه‌ای لیگ برتر فوتبال

صفحه 37-52

امین رعیت؛ نصرالله سجادی؛ حسین رجبی؛ مهدی رعیت

ارزیابی کارایی تیم‌های بسکتبال مردان در بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل

صفحه 53-72

شهرام شفیعی؛ کیخسرو یاکیده؛ حسین زارعیان؛ حکیمه افروزه

تأثیر مخارج مالی دولت ایران بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کارگاه‌های تولید کالاهای ورزشی

صفحه 73-90

فریبا عسکریان؛ جعفر گنج خانلو؛ فرامرز طهماسبی

مدل‌سازی عوامل مؤثر در پذیرش گوشی هوشمند در زمینة خدمات ورزشی

صفحه 91-112

نگار صالحی مبارکه؛ شهرام علم؛ سیده ناهید شتاب بوشهری؛ مهدی ضرغامی

تأثیر مشارکت پایدار در گردشگری ماجراجویانه بر توانمند‌سازی زنان

صفحه 113-134

مرجان صفاری؛ کلثوم حیدری؛ مهدی لطیفی فرد

بررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین بر بدبینی سازمانی و بیگانگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی ماکیاولیسم

صفحه 135-152

کامران عیدی پور؛ بهرام یوسفی؛ شیرین زردشتیان؛ حسین عیدی

شناسایی ابعاد مسئولیت‌ اجتماعی ورزشکاران مشهور

صفحه 153-176

سلمان علوی؛ فرزاد غفوری؛ حبیب هنری

طراحی و تبیین مدل فرایند مدیریت استعداد معلمان تربیت‌بدنی

صفحه 177-206

علی اکبر آقایی؛ حسن بحرالعلوم؛ رضا اندام

اعتباریابی و روایی‌سنجی پرسش‌نامة فارسی «شهرت تماشاگرمحور تیم‌های ورزشی»

صفحه 207-226

علیرضا الهی؛ مریم طاهری کیا؛ رضا خورشیدی

نقش پیاده‌سازی مدیریت مثبت‌گرا در گسترش فرایندهای جانشین‌پروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمان‌های ورزشی استان اصفهان

صفحه 227-250

حمیدرضا میرصفیان؛ معصومه کلاته سیفری

بررسی رابطۀ یادگیری سازمانی با خودکارآمدی عمومی و اشتیاق کاری در ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی

صفحه 251-268

محمد سنجری؛ محمدرضا اسمعیلی؛ فرشاد تجاری

آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,054
تعداد مشاهده مقاله8,513,706
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,043,343