آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,506,798
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,730,392

1.

شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر

صفحه 17-38
مریم عزیزیانی؛ سامان مهری؛ احمد محمودی؛ علی همتی عفیف

2.

شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه

صفحه 39-68
حرمت السادات برهانی؛ محمد حامی؛ وحید شجاعی

3.

مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی

صفحه 69-92
شعله خداداد کاشی؛ آمنه اسدالهی؛ رحیم خسرومنش؛ جبار سیف پناهی شعبانی

4.

شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران

صفحه 93-120
عادل رحمان پور؛ مهدی طالب پور؛ سید مجید حسینی

5.

شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران

صفحه 121-144
مریم سرمست؛ محمد پورکیانی؛ حمشید سیارنژاد

6.

طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا

صفحه 145-168
رضا مقدم؛ فرشاد امامی؛ محمد سنایی؛ سعید امیرنژاد

7.

تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران

صفحه 169-186
روح اله ارشادی؛ سید نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی نوش آبادی

8.

شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414

صفحه 187-212
مریم اسدالهی؛ فرشاد تجاری؛ نگار آرازشی

9.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال

صفحه 213-238
ایوب سنگ سفیدی؛ کیوان شعبانی مقدم؛ اسماعیل شریفیان

10.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس

صفحه 239-264
منیره شیرازی؛ احسان اسداللهی؛ اکبر معرفتی

11.

پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH)

صفحه 265-284
ماهرخ رجبی اصلی؛ مژگان خدامرادپور؛ مظفر یکتایار؛ رشاد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب