آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها292
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,371,748
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,228,436
رحمان پور, عادل, طالب پور, مهدی, حسینی, سید مجید. (1401). شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609
عادل رحمان پور; مهدی طالب پور; سید مجید حسینی. "شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران". , , , 1401, -. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609
رحمان پور, عادل, طالب پور, مهدی, حسینی, سید مجید. (1401). 'شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609
رحمان پور, عادل, طالب پور, مهدی, حسینی, سید مجید. شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران. , 1401; (): -. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب