آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,531,138
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,730,998
رحمان پور, عادل, طالب پور, مهدی, حسینی, سید مجید. (1402). شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران. , 15(81), 93-120. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609
عادل رحمان پور; مهدی طالب پور; سید مجید حسینی. "شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران". , 15, 81, 1402, 93-120. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609
رحمان پور, عادل, طالب پور, مهدی, حسینی, سید مجید. (1402). 'شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران', , 15(81), pp. 93-120. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609
رحمان پور, عادل, طالب پور, مهدی, حسینی, سید مجید. شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران. , 1402; 15(81): 93-120. doi: 10.22089/smrj.2022.12311.3609


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب