آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,505,919
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,730,191

1.

شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی

صفحه 17-52
فروغ محمدی؛ معصومه کلاته سیفری؛ محمدحسین رضوی؛ حسن فارسیجانی

2.

تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور

صفحه 53-72
ابوذر سوری؛ مهرعلی همتی نژاد؛ نوشین بنار؛ عباداله رستمی چکالسری

3.

چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف

صفحه 73-102
زهرا محمدی؛ سارا کشکر؛ جواد شهلائی باقری

4.

واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو

صفحه 103-126
مریم فرشید؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ رحیم رمضانی نژاد

5.

طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی

صفحه 127-162
فرحناز قاسمیان؛ فرزاد غفوری؛ حبیب هنری؛ محمدسعید ذکایی

6.

طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران

صفحه 163-188
ساجد پورحسن؛ علی محمد صفانیا؛ علی محمد امیرتاش؛ رضا نیک بخش

7.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران

صفحه 189-218
الهام حقیقت؛ حسین عبدالملکی؛ مهوش نوربخش؛ پریوش نوربخش؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

8.

ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیت‌های اقتصادی ورزش کشور

صفحه 219-248
محمد ریحانی؛ صلاح دستوم؛ میثم روحانی

9.

بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج

صفحه 249-272
مرضیه روشن ضمیر؛ ستاره اسکندری؛ امیر صدیقی

10.

شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفه‌ای

صفحه 273-300
نسرین بیگلری؛ سید رضا حسینی نیا؛ هادی باقری؛ ویلیام تیموتی کومبس

11.

نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی

صفحه 301-326
سید فرشید میرمحمدیان توتکله؛ لیلا قربانی قهفرخی

12.

آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال

صفحه 327-360
کاملیا عبدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب