محمدی, زهرا, کشکر, سارا, شهلائی باقری, جواد. (1401). چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف. , 14(74), 73-102. doi: 10.22089/smrj.2020.9321.3160
زهرا محمدی; سارا کشکر; جواد شهلائی باقری. "چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف". , 14, 74, 1401, 73-102. doi: 10.22089/smrj.2020.9321.3160
محمدی, زهرا, کشکر, سارا, شهلائی باقری, جواد. (1401). 'چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف', , 14(74), pp. 73-102. doi: 10.22089/smrj.2020.9321.3160
محمدی, زهرا, کشکر, سارا, شهلائی باقری, جواد. چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف. , 1401; 14(74): 73-102. doi: 10.22089/smrj.2020.9321.3160
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها341
تعداد مقالات4,145
تعداد مشاهده مقاله8,786,022
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,276,519