آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,718
تعداد مشاهده مقاله6,461,088
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,287,452

1.

اثر آگاهی، احساسات و شدت اخلاقی بر قصد خرید پوشاک ورزشی تقلبی

دوره 6، شماره 15، آذر 1397، صفحه 201-222
بهزاد ایزدی؛ عابد محمودیان

2.

اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت

دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 215-242
محمدکاظم عظمی؛ سردار محمدی

3.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا

دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 247-267
محمدحسن عبداللهی؛ حسین زارعیان؛ سجاد غلامی ترکسلویه؛ رویا بویری شمی

4.

مدل‌سازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 14، شماره 75، آذر و دی 1401، صفحه 77-108
حمیدرضا گوهررستمی؛ مصطفی ملائی نژاد؛ حمیدرضا کریمی

5.

نقش فعالیت‏ های خیرخواهانه باشگاه‏ های فوتبال بر هم‏ هویتی تیمی، هم‏ هویتی سازمانی و قصد خرید

دوره 5، شماره 13، دی 1396، صفحه 59-74
بهزاد ایزدی؛ محسن فتحی

6.

نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی

دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 301-326
سید فرشید میرمحمدیان توتکله؛ لیلا قربانی قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب