آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,559,668
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,731,206
عبداللهی, محمدحسن, زارعیان, حسین, غلامی ترکسلویه, سجاد, بویری شمی, رویا. (1400). تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا. , 13(69), 247-267. doi: 10.22089/smrj.2021.9942.3290
محمدحسن عبداللهی; حسین زارعیان; سجاد غلامی ترکسلویه; رویا بویری شمی. "تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا". , 13, 69, 1400, 247-267. doi: 10.22089/smrj.2021.9942.3290
عبداللهی, محمدحسن, زارعیان, حسین, غلامی ترکسلویه, سجاد, بویری شمی, رویا. (1400). 'تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا', , 13(69), pp. 247-267. doi: 10.22089/smrj.2021.9942.3290
عبداللهی, محمدحسن, زارعیان, حسین, غلامی ترکسلویه, سجاد, بویری شمی, رویا. تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا. , 1400; 13(69): 247-267. doi: 10.22089/smrj.2021.9942.3290


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب