عظمی, محمدکاظم, محمدی, سردار. (1397). اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. , 10(48), 215-242. doi: 10.22089/smrj.2018.1118
محمدکاظم عظمی; سردار محمدی. "اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت". , 10, 48, 1397, 215-242. doi: 10.22089/smrj.2018.1118
عظمی, محمدکاظم, محمدی, سردار. (1397). 'اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت', , 10(48), pp. 215-242. doi: 10.22089/smrj.2018.1118
عظمی, محمدکاظم, محمدی, سردار. اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. , 1397; 10(48): 215-242. doi: 10.22089/smrj.2018.1118
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات4,208
تعداد مشاهده مقاله9,289,139
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,541,317