تعداد مقالات: 6

شناسایی و سطح‌بندی تاکتیک‌های مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیام‌های تبلیغاتی در میادین ورزشی

صفحه 17-42

صدیقه صابری رضوانی؛ احسان اسداللهی

طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در رویدادهای ورزشی بین­المللی

صفحه 43-62

لیلا مصلحی؛ مریم مختاری دینانی

آینده‌نگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق)

صفحه 63-84

محمود فاضل حمادی؛ مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی؛ محسن وحدانی

طراحی الگوی هم‌آفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران

صفحه 83-102

ناهید قوی‌پنجه؛ معصومه کلاته سیفری؛ سعید تابش

فراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهش­های انجام‌شده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران

صفحه 103-126

بهنام نقی پور گیوی؛ فاطمه نادریان

نقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی

صفحه 127-146

زهره غلامی؛ شهرام شفیعی؛ حسین براخاص

آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,055
تعداد مشاهده مقاله8,546,720
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,068,164