آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,856
تعداد مشاهده مقاله7,274,628
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,711,068

1.

تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 17-34
اکرم قبادی یگانه؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

2.

چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ))

صفحه 35-56
نوید مهتاب؛ فرزاد غفوری؛ سارا ورمقانی؛ مریم ورمقانی

3.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور

صفحه 57-82
حمیدرضا وکیلی؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ پریوش نوربخش

4.

طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 83-104
خدیجه لطفی؛ فرزام فرزان؛ محمدرسول خدادادی؛ سیدمحمدحسین رضوی

5.

روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم

صفحه 105-124
ساره کامیاب؛ محمد سلطان حسینی؛ قاسم رحیمی سرشبادرانی

6.

عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد

صفحه 125-146
مهدی بابایی؛ بهزاد سهیلی

7.

تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران

صفحه 147-166
زهرا سهرابی؛ مهرداد محرم زاده؛ عباس نقی زاده باقی؛ نسرین عزیزیان کهن

8.

تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی

صفحه 167-184
ریحانه آجودان قرائی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ علی غنایی چمن آباد؛ احسان تهامی

9.

واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور

صفحه 185-208
احمد نظری ترشیزی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مهدی طالب پور؛ علی بنسبردی

10.

طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش

صفحه 209-232
المیرا ولی پور؛ طاهر بهلکه؛ زین العابدین فلاح؛ ناصر بای

11.

استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران

صفحه 233-254
جواد غلامیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

12.

ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه

صفحه 255-280
مجید کرامتی مقدم؛ محمد نیکروان؛ نازنین راسخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب