آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,559,773
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,731,257

1.

پیامدهای رسوایی دوپینگ صحه‌گذار در بازاریابی ورزشی

صفحه 17-54
جاسم منوچهری

2.

طراحی مدل شکل‌گیری بدبینی در تیم‌های ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی)

صفحه 55-82
رسول نوروزی سید حسینی

3.

نقش مدیریت ویژگی‌های برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو)

صفحه 83-114
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی

4.

تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد)

صفحه 115-140
زهره شجاع؛ حسین پیمانی زاد؛ محمد کشتی دار؛ حسن فهیم دوین

5.

طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران

صفحه 141-170
سحر پیرجمادی؛ حبیب هنری؛ غلامعلی کارگر؛ غلامرضا شعبانی بهار

6.

تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژه‌های اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان)

صفحه 171-206
محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی؛ محسن طیبی

7.

تعیین استراتژی‌های نوآوری در باشگاه‌های ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی

صفحه 207-234
محمود پاپی؛ زینب مندعلی زاده؛ کریم زهره وندیان

8.

اعتبار سنجی پرسش‌نامه غرور در ورزشکاران رشته‌های منتخب تیمی

صفحه 235-262
فاطمه جعفری سیاوشانی؛ رضا نیک بخش؛ علی محمد صفانیا

9.

طراحی مدل اعمال قدرت نرم از طریق دیپلماسی ورزشی

صفحه 263-296
کامبیز عبدی؛ مهدی طالب پور؛ محمد جواد رنجکش؛ هادی جباری نوقابی

10.

مدیریت کسب‌وکار در دورۀ بحران: عوامل، چالش‌ها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا)

صفحه 297-326
حسین براخاص؛ محمد رضا برومند؛ صلاح دستوم؛ بینش بزرگپور

11.

تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران

صفحه 327-362
کیوان موسوی چشمه کبودی؛ محمد حکاک؛ رضا سپهوند؛ امیرهوشنگ نظرپوری

12.

طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن

صفحه 363-392
مهتاب مشتاقی؛ حمید قاسمی؛ نازنین راسخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب