آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها307
تعداد مقالات3,864
تعداد مشاهده مقاله7,607,918
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,735,542

1.

تحلیل تسلط ریسک‌های منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزش‌وجوانان با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری

صفحه 17-42
محسن عارف نژاد؛ علی شریعت نژاد؛ مهدی امیدزاده منفرد

2.

ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزش‌وجوانان

صفحه 43-62
نادر رستم زاده؛ مصطفی افشاری؛ زهرا علم؛ سعید قربانی

3.

تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف‌کنندگان کتاب‌های ورزشی ازطریق روابط‌عمومی و فروش شخصی

صفحه 63-78
لیلا ایزدپرست؛ محمدرضا اسماعیلی؛ جاسم منوچهری

4.

نقش هویت هوادار و اهمیت برنده‌شدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال

صفحه 79-98
نسیم صالحی؛ کورش ویسی؛ خیدان حاتمی خیبری

5.

ساخت واعتباریابی پرسش‌نامة بازاریابی عصبی در باشگاه‌های ورزشی شمال غرب کشور

صفحه 99-120
حسین میکائیلی؛ مهوش نوربخش؛ مهدی کهتدل

6.

نقش هیئت‌مدیرة باشگاه‌های فوتبال از منظر حکمرانی

صفحه 121-140
قاسم مهرابی؛ محمد نامور

7.

بررسی عوامل تبیین‌کنندة زبان مطلوب مدیران سازمان‌های ورزشی ایران

صفحه 141-158
مریم میرزاپور خلیلی زاده؛ مینا حکاک زاده

8.

الگوی تمایل به جابه‌جایی والیبالیست‌ها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی

صفحه 159-180
حمیدرضا قزلسفلو

9.

طراحی مدل مدیریت آشوب‌گونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری

صفحه 181-204
مجید خرسندی فرد؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ محمد کشتی دار

10.

اعتباریابی و روایی‌سنجی پرسش‌نامة مزیت رقابتی در ورزش

صفحه 205-226
حسین کردلو؛ احمد تاریوردی؛ حسین پورسلطانی زرندی

11.

تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران

صفحه 227-244
سیده طاهره موسوی راد؛ مهیار ذالنوری

12.

تأثیر ویژگی‌های کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی

صفحه 245-268
سلیمان عبدالهی؛ سحر خانی زاده؛ محمدحسن عبداللهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب