موسوی راد, سیده طاهره, ذالنوری, مهیار. (1398). تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران. , 11(56), 227-244. doi: 10.22089/smrj.2019.5793.2160
سیده طاهره موسوی راد; مهیار ذالنوری. "تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران". , 11, 56, 1398, 227-244. doi: 10.22089/smrj.2019.5793.2160
موسوی راد, سیده طاهره, ذالنوری, مهیار. (1398). 'تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران', , 11(56), pp. 227-244. doi: 10.22089/smrj.2019.5793.2160
موسوی راد, سیده طاهره, ذالنوری, مهیار. تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران. , 1398; 11(56): 227-244. doi: 10.22089/smrj.2019.5793.2160
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,054
تعداد مشاهده مقاله8,542,645
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,066,391