آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها291
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,356,723
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,216,719

1.

اثر مشارکت ورزشی بر سرمایه اجتماعی با میانجی گری نقش رسانه و قابلیت تعاملی افراد

دوره 7، شماره 16، فروردین 1398، صفحه 235-256
فاطمه مولائی فرد پیله رود؛ میرحسن سیدعامری؛ رحیم رمضانی نژاد

2.

ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال)

دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 189-208
طاهره سیفی سلمی؛ نوشین بنار؛ حبیب هنری

3.

ارتباط فعالیت در رسانه‌های اجتماعی با اضطراب اجتماعی، احساس تنهایی و کمرویی ورزشکاران تیم‌های ملی

دوره 8، شماره 29، آذر 1398، صفحه 75-87
حمید جنانی؛ استاتیس کریستودولیدس؛ بهاره سلیمانی تپه سری

4.

اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی

دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 185-216
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ

5.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا

دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 247-267
محمدحسن عبداللهی؛ حسین زارعیان؛ سجاد غلامی ترکسلویه؛ رویا بویری شمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب