آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها315
تعداد مقالات3,952
تعداد مشاهده مقاله7,977,964
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,946,499

1.

اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت

دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 215-242
محمدکاظم عظمی؛ سردار محمدی

2.

انگیزه‌های حمایت هواداران باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 5، شماره 20، آذر 1392، صفحه 63-78
محمد ریحانی؛ حسین عیدی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ اکبر میرزایی؛ همایون عباسی

3.

تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس)

دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 47-82
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ فریده محمودیان

4.

تأثیر سبک رهبری رهبران همسطح بر هویت و کارآمدی تیمی بازیکنان هندبال

دوره 5، شماره 13، دی 1396، صفحه 75-92
سید احمد نژاد سجادی؛ سید رضا حسینی نیا؛ نسرین بیگلری

5.

تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 29، خرداد 1394، صفحه 175-192
حسین بخشنده؛ مجید جلالی فراهانی؛ سید نصرالله سجادی

6.

شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران)

دوره 16، شماره 83، فروردین و اردیبهشت 1403، صفحه 51-82
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جی بیکر

7.

طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفه‌‌های رفتار شهروندی تماشاگران

دوره 6، شماره 26، آذر 1393، صفحه 93-108
جمال‌الدین بیرامی ایگدر؛ مجید جلالی فراهانی؛ بی‌بی‌گل بیرامی ایگدر


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب