تعداد مقالات: 5

بررسی اثر رسانه ها بر مشارکت زنان در ورزش همگانی با نقش میانجی حمایت اجتماعی

صفحه 1-22

پریسا نجفی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمید رضا گوهر رستمی؛ زهرا ملکی

شناسایی شاخص‌های پوشش رسانه‌ای ورزش زنان: سیاست‌گذاری‌ها و جهت‌گیری‌های اجتماعی

صفحه 23-42

علیرضا زارع؛ محمد سلطان حسینی؛ آرش زارعی

شناسایی تأثیر آشوب‌های سیاسی و اجتماعی بر ورزش بانوان ایران با رویکرد نظریه آشوب لورنز

صفحه 43-58

رضا شجیع؛ کیانوش شجیع؛ مجید خرسندی فرد

تأثیر حکمرانی مطلوب بر پدیده قلدری سازمانی با نقش میانجی مدیریت کرامت انسانی: مطالعه‌ای بر ورزشکاران زن لیگ دوومیدانی ایران

صفحه 57-74

مریم طوسی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ احمد نصرآبادی

تأثیر بازاریابی اخلاقی بر رفتار مصرفی و انگیزش ورزشی بانوان

صفحه 91-108

سیدجلیل میریوسفی؛ زینب درستی؛ سیداحمد نژادسجادی

آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات4,220
تعداد مشاهده مقاله9,295,701
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,544,655