آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها307
تعداد مقالات3,864
تعداد مشاهده مقاله7,608,465
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,736,255

1.

شناخت و اولویت‌بندی موانع خصوصی‌سازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چند‌معیاره و کپ‌‌لند

صفحه 15-36
محمد سلطان حسینی؛ سید محمد جواد رضوی؛ مهدی سلیمی

2.

مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 37-60
احمد فلاحی؛ محمد احسانی؛ محمد خبیری؛ هاشم کوزه چیان

3.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی

صفحه 61-80
احمد محمودی؛ سید مهدی رسولی؛ محمد حسن متقی شهری

4.

شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی

صفحه 81-96
سمیه حیدری فرد؛ اسماعیل شریفیان

5.

مدل‌سازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سال‌های 1391ـ 1371

صفحه 97-110
فریبا عسکریان؛ محمدرسول خدادادی؛ رقیه سرلاب

6.

ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاه‌های ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی)

صفحه 111-126
رضا محمد کاظمی؛ نازنین راسخ؛ فاطمه اسماعیلی

7.

تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های خصوصی ورزشی شهر رشت)

صفحه 127-146
شهرام شفیعی؛ حسین زارعیان؛ حسین براخاص قرمیش

8.

ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامۀ شایستگی‌های مربیان ورزشی

صفحه 147-170
امیر منتظری؛ مهدی طالب پور؛ سمیرا فیضی

9.

بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخص‌های آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه

صفحه 171-190
بهرام یوسفی؛ بهشت احمدی؛ زهره حسنی

10.

تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه‌ای والیبال زنان

صفحه 191-210
مینا امامی؛ نوشین بنار

11.

رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران

صفحه 211-232
شیرین زردشتیان؛ شهرزاد خزایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب