آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,037
تعداد مشاهده مقاله8,481,370
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,015,710
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , 13(69), 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
حمیدرضا قزلسفلو; علی چوری. "تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده". , 13, 69, 1400, 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). 'تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده', , 13(69), pp. 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , 1400; 13(69): 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب