آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها231
تعداد مقالات2,134
تعداد مشاهده مقاله1,675,957
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,279,620
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). تدوین الگوی آمیخته بازاریابی اخلاقی فروشگاه های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
حمیدرضا قزلسفلو; علی چوری. "تدوین الگوی آمیخته بازاریابی اخلاقی فروشگاه های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده". , , , 1400, -. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). 'تدوین الگوی آمیخته بازاریابی اخلاقی فروشگاه های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. تدوین الگوی آمیخته بازاریابی اخلاقی فروشگاه های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , 1400; (): -. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.