آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,899
تعداد مشاهده مقاله7,802,143
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,852,040
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , 13(69), 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
حمیدرضا قزلسفلو; علی چوری. "تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده". , 13, 69, 1400, 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). 'تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده', , 13(69), pp. 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , 1400; 13(69): 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب