آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها284
تعداد مقالات3,607
تعداد مشاهده مقاله6,308,106
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,176,475

1.

ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
ملیحه پرویزی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

2.

بررسی رابطه بین فرهنگ عذرخواهی و بخشش با تمایلات رفتاری ورزشکاران

دوره 9، شماره 34، اسفند 1399، صفحه 85-102
حسین‌علی سلطانی؛ کامبیز حیدرزاده؛ روح اله زابلی؛ سیاوش احمدی چهره برق

3.

تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم

دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 183-200
هادی باقری؛ لیلا شهبازپور؛ علی ناظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب