آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها292
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,370,788
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,227,684

1.

تأثیر ادراک از عوامل تعیین‌کنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه‌های ورزشی شهر تهران

دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 227-244
سیده طاهره موسوی راد؛ مهیار ذالنوری

2.

تبیین نقش میانجی طفره‌روی اجتماعی در تأثیر سرپرستی تحقیرآمیز بر تمایل به ترک باشگاه در ورزشکاران حرفه‌ای

دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 255-276
محمد امرایی؛ نصراله محمدی؛ محمد سیاوشی

3.

تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
فاطمه حاجی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید نصرالله سجادی

4.

ساخت واعتباریابی پرسش‌نامة بازاریابی عصبی در باشگاه‌های ورزشی شمال غرب کشور

دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 99-120
حسین میکائیلی؛ مهوش نوربخش؛ مهدی کهتدل

5.

مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذی‌نفعان باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران

دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 119-140
یونس محمدزاده افخمی؛ محمد رحیم نجف زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب