آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات3,252
تعداد مشاهده مقاله2,818,107
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,772,293

1.

آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
معصومه صفری؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

2.

توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی

دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 243-268
سمیه علی نژاد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

3.

شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
امیر شهریاری علی آباد؛ احسان اسداللهی؛ حسن فهیم دوین

4.

هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن

دوره 8، شماره 40، بهمن 1395، صفحه 187-208
سید مسلم علوی؛ سارا خداداده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب