آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها291
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,358,436
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,218,813

1.

آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی

دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 359-386
معصومه صفری؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

2.

توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی

دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 243-268
سمیه علی نژاد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

3.

شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
امیر شهریاری علی آباد؛ احسان اسداللهی؛ حسن فهیم دوین

4.

هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن

دوره 8، شماره 40، بهمن 1395، صفحه 187-208
سید مسلم علوی؛ سارا خداداده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب