آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات3,506
تعداد مشاهده مقاله4,397,679
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,941,942
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1398). توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی. , 11(58), 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
سمیه علی نژاد; مسعود کیماسی; محمدعلی شاه حسینی. "توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی". , 11, 58, 1398, 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1398). 'توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی', , 11(58), pp. 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی. , 1398; 11(58): 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب