آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,880
تعداد مشاهده مقاله7,706,256
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,808,484
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1398). توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی. , 11(58), 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
سمیه علی نژاد; مسعود کیماسی; محمدعلی شاه حسینی. "توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی". , 11, 58, 1398, 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1398). 'توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی', , 11(58), pp. 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی. , 1398; 11(58): 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب