آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها303
تعداد مقالات3,804
تعداد مشاهده مقاله7,209,959
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,660,574
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1398). توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی. , 11(58), 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
سمیه علی نژاد; مسعود کیماسی; محمدعلی شاه حسینی. "توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی". , 11, 58, 1398, 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1398). 'توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی', , 11(58), pp. 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653
علی نژاد, سمیه, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف‌کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل‌های کیفی و کمّی. , 1398; 11(58): 243-268. doi: 10.22089/smrj.2019.7680.2653


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب