آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,727
تعداد مشاهده مقاله6,489,647
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,311,091

1.

ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران)

دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 203-228
مازیار کلاشی؛ عبدالرحمن جامی الاحمدی؛ مسعود یمینی فیروز؛ هاجر ایراهیمی پور

2.

تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 237-256
اکبر جابری؛ سیدنصرالله سجادی؛ محمد خبیری؛ جواد خزائی پول


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب