آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها315
تعداد مقالات3,952
تعداد مشاهده مقاله7,977,945
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,946,473

1.

اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور)

دوره 3، شماره 8، خرداد 1394، صفحه 53-73
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

2.

ارزش ویژه برند مقاصد‌گردشگری‌ورزشی ایران و عوامل موثر برآن از دیدگاه گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
عبدالحمید زیتونلی؛ حسن اسدی؛ ابوالفضل فراهانی؛ مرتضی رضایی صوفی

3.

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 303-338
احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی

4.

تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1403
وحید شرفی؛ محمد تابان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب