آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها202
تعداد مقالات1,969
تعداد مشاهده مقاله1,461,684
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,136,911
کلیدواژه‌ها = ارزش ویژه برند
تعداد مقالات: 3

1

اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور)

دوره 3، شماره 8، بهار 1394، صفحه 53-73
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

2

ارزش ویژه برند مقاصد‌گردشگری‌ورزشی ایران و عوامل موثر برآن از دیدگاه گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1398
عبدالحمید زیتونلی؛ حسن اسدی؛ ابوالفضل فراهانی؛ مرتضی رضایی صوفی

3

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1398
احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.