آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها332
تعداد مقالات3,995
تعداد مشاهده مقاله8,290,824
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,989,897

1.

اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور)

دوره 3، شماره 8، خرداد 1394، صفحه 53-73
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

2.

ارزش ویژه برند مقاصد‌گردشگری‌ورزشی ایران و عوامل موثر برآن از دیدگاه گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
عبدالحمید زیتونلی؛ حسن اسدی؛ ابوالفضل فراهانی؛ مرتضی رضایی صوفی

3.

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 303-338
احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی

4.

تأثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش‌های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژۀ برند دانشگاه

دوره 12، شماره 36، مهر 1403، صفحه 137-158
وحید شرفی؛ محمد تابان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب