آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها307
تعداد مقالات3,864
تعداد مشاهده مقاله7,608,320
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,735,976
شرفی, وحید, تابان, محمد. (1403). تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه. , (), -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
وحید شرفی; محمد تابان. "تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه". , , , 1403, -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
شرفی, وحید, تابان, محمد. (1403). 'تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه', , (), pp. -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
شرفی, وحید, تابان, محمد. تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه. , 1403; (): -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب