شرفی, وحید, تابان, محمد. (1403). تأثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش‌های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژۀ برند دانشگاه. , 12(36), 137-158. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
وحید شرفی; محمد تابان. "تأثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش‌های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژۀ برند دانشگاه". , 12, 36, 1403, 137-158. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
شرفی, وحید, تابان, محمد. (1403). 'تأثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش‌های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژۀ برند دانشگاه', , 12(36), pp. 137-158. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
شرفی, وحید, تابان, محمد. تأثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش‌های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژۀ برند دانشگاه. , 1403; 12(36): 137-158. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,062
تعداد مشاهده مقاله8,555,634
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,071,697