آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها292
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,371,699
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,228,382

1.

ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
ملیحه پرویزی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

2.

تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی

دوره 7، شماره 31، مهر 1394، صفحه 85-104
محسن بهنام؛ ماهرخ مدیری؛ سیده زهرا هاشمی

3.

نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی

دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 301-326
سید فرشید میرمحمدیان توتکله؛ لیلا قربانی قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب