پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها132
تعداد مقالات941
تعداد مشاهده مقاله827,428
تعداد دریافت فایل اصل مقاله654,531
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 7(31), 85-104.
محسن بهنام; ماهرخ مدیری; سیده زهرا هاشمی. "تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی". , 7, 31, 1394, 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). 'تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی', , 7(31), pp. 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 1394; 7(31): 85-104.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.