آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,728
تعداد مشاهده مقاله6,499,359
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,317,585
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 8(40), 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
عبدالحسین ابراهیمی; عاطفه شکاری; ناهید شتاب بوشهری. "تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان". , 8, 40, 1395, 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). 'تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان', , 8(40), pp. 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 1395; 8(40): 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب