آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,718
تعداد مشاهده مقاله6,463,684
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,289,768
مشبکی اصفهانی, اصغر, یاراحمدی, علی, ناصری, علی. (1395). بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس). , 8(37), 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809
اصغر مشبکی اصفهانی; علی یاراحمدی; علی ناصری. "بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس)". , 8, 37, 1395, 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809
مشبکی اصفهانی, اصغر, یاراحمدی, علی, ناصری, علی. (1395). 'بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس)', , 8(37), pp. 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809
مشبکی اصفهانی, اصغر, یاراحمدی, علی, ناصری, علی. بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس). , 1395; 8(37): 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب