آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات3,506
تعداد مشاهده مقاله4,397,650
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,941,920
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. (1395). نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی. , 8(36), 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
احمد محمودی; حبیب هنری; ایوب اسلامی. "نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی". , 8, 36, 1395, 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. (1395). 'نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی', , 8(36), pp. 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی. , 1395; 8(36): 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب