محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. (1395). نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی. , 8(36), 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
احمد محمودی; حبیب هنری; ایوب اسلامی. "نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی". , 8, 36, 1395, 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. (1395). 'نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی', , 8(36), pp. 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی. , 1395; 8(36): 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,055
تعداد مشاهده مقاله8,532,267
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,054,139