آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,000
تعداد مشاهده مقاله8,434,865
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,002,072
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 7(31), 85-104.
محسن بهنام; ماهرخ مدیری; سیده زهرا هاشمی. "تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی". , 7, 31, 1394, 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). 'تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی', , 7(31), pp. 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 1394; 7(31): 85-104.
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 2,301
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 8,367


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب