بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 7(31), 85-104.
محسن بهنام; ماهرخ مدیری; سیده زهرا هاشمی. "تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی". , 7, 31, 1394, 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). 'تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی', , 7(31), pp. 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 1394; 7(31): 85-104.
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها342
تعداد مقالات4,181
تعداد مشاهده مقاله9,122,173
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,441,745