آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,728
تعداد مشاهده مقاله6,504,354
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,320,831
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 7(31), 85-104.
محسن بهنام; ماهرخ مدیری; سیده زهرا هاشمی. "تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی". , 7, 31, 1394, 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). 'تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی', , 7(31), pp. 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 1394; 7(31): 85-104.
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 2,132
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 8,152


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب