آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,880
تعداد مشاهده مقاله7,705,985
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,808,269
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 7(31), 85-104.
محسن بهنام; ماهرخ مدیری; سیده زهرا هاشمی. "تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی". , 7, 31, 1394, 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. (1394). 'تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی', , 7(31), pp. 85-104.
بهنام, محسن, مدیری, ماهرخ, هاشمی, سیده زهرا. تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی. , 1394; 7(31): 85-104.
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 2,221
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 8,278


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب