حامی, محمد. (1402). رابطه بازاریابی داخلی با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد مشتریان در باشگاه های بدنسازی زنانه خصوصی شهر تهران. , 1(1), 111-126. doi: 10.22089/rws.2024.16406.1005
محمد حامی. "رابطه بازاریابی داخلی با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد مشتریان در باشگاه های بدنسازی زنانه خصوصی شهر تهران". , 1, 1, 1402, 111-126. doi: 10.22089/rws.2024.16406.1005
حامی, محمد. (1402). 'رابطه بازاریابی داخلی با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد مشتریان در باشگاه های بدنسازی زنانه خصوصی شهر تهران', , 1(1), pp. 111-126. doi: 10.22089/rws.2024.16406.1005
حامی, محمد. رابطه بازاریابی داخلی با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد مشتریان در باشگاه های بدنسازی زنانه خصوصی شهر تهران. , 1402; 1(1): 111-126. doi: 10.22089/rws.2024.16406.1005
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها341
تعداد مقالات4,157
تعداد مشاهده مقاله8,961,902
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,402,141