1. افخمی، مهرداد؛ اعتباریان، اکبر؛ رحیمی، قاسم؛ (1389)، شناسایی عوامل مهم انگیزشی کارمندان به منظور رعایت و تعهد نسبت به اخلاقیات (منشور اخلاقی) و ارزشهای سازمانی در ادارات تربیت بدنی استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان،پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان.
|
2. تولایی، روح ا... (1388). عوامل تأثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان. دوماهنامۀ توسعۀ انسانی پلیس. 4(25): 64ـ45.
|
3. صفورا (1387). مقایسۀ تعهد سازمانی و عجینشدن با شغل درکارکنان و داوطلبین دانشکدههای تربیتبدنی شهر تهران. پایاننامۀ کارشناسی ارشد. تهران: دانشکدۀ تربیتبدنی دانشگاه تهران.
|
4. خلجی، حسن. (1375). اصول و مبانی تربیتبدنی. تهران: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور.
|
5. خلجی، حسن. (1385). اصول و مبانی تربیتبدنی. ویرایش اول. چاپ سوم. تهران: انتشارات سمت.
|
6. صمدی، عباس؛ مهدوی خو، رضا. (1388). بررسی تأثیر اخلاق مدیریتی بر تعهد سازمانی کارکنان ادارۀ کل امور مالیاتی استان همدان. نشریۀ مالیات. 7(4، م 52): 71ـ45.
|
7. فرهنگی، عل اکبر؛ رستگار، عباسعلی. (1385). ارائه و تبیین مدل انگیزشی مبتنی بر معنویت کارکنان. نشریۀ دانشور رفتار. 13: 25ـ1.
|
8. کریمی، مهدی. رجایی پور، سعید، هویدا، رضا. (1389). بررسی رابطۀ بین ابعاد جو سازمانی و رفتار اخلاقی در بین کارکنان دانشگا ههای اصفهان و علوم پزشکی اصفهان. فصلنامۀ رهبری و مدیریت آموزشی. 4(1): 102ـ83.
|
9. کونتز، هرولد؛ اودانل، سیریل، و ویهریخ، هاینز (1378). اصول مدیریت (جلد دوم). محمد علی طوسی، سید امین ا... علوی، علی اکبر فرهنگی و اکبر مهدویان ، مترجم. چاپ چهارم، تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
|
10. معیدفر، سعید. (1389). اخلاق کار و عوامل مؤثر بر آن در میان کارکنان ادارات دولتی. فصلنامۀ رفاه اجتماعی. 6 (23): 341ـ321.
|
11. Bevins W J. (2006). An Investigation of gender differences in motivation of senior administrators in Virginia community colleges using Hertzberg’s Two-Factor Theory. PhD Theses. East Tennessee State University. Johnson City, Tennessee.
|
12. Booth, P. Schulz, A K-D. (2004). The impact of an ethical environment on managers’ project evaluation judgments under agency problem conditions. Journal of Accounting, Organizations and Society. 29(5-6): 473-488.
|
13. Hersey, P. Blanchard K, H. (2004). Management of organizational behavior, utilizing human resources. 4th ed. India: Prentice Hall.
|
14. Lagace R R, Dahlstrom R, Gassenheimer J B. (1991). The relevance of ethical salesperson behavior on relationship quality: The pharmaceutical industry. Journal of Personal Selling & Sales Management. 11: 39.
|
15. Lennick D, Kiel F. (2005). Linking strong moral principles to business success. Pennsylvania: Wharton School of the University of Pennsylvania. The Aspen Institute Center for Business Education. online business analysis journal
|
16. Mallett C, Kawabata M, Newcombe P R, Otero F, Andres J S. (2007). Sport motivation scale-6 (SMS-6): A revised six – factor sport motivation scale. Psychology of Sport and Exercise. 8(5):600-614.
|
17. Plantinga, M., Plantenga, J and Siegers, J. (2010). The relation between market forces and employee motivation: Consequences of the introduction of market forces in the Dutch childcare sector. European Sociological Review. 26 (4): 401–414.
|
18. Lussier, R.N., (1993). Human relations in organizations. A skill-building approach.2 end Edition Homewood, Boston: IRWIN.
|
19. Roman S. (2003). The impact of ethical sales behaviour on customer satisfaction, trust and loyalty to the company: An empirical study in the financial services industry. Journal of Marketing Management. 19 (9/10): 915–939.
|
20. Schwepker J r, Charles H, Hartline, M, D. (2005). Managing the ethical climate of customer-contact service employees. Journal of Service Research. 7(4): 377-397.
|
21. Sims, R. (1992). The challenge of ethical behavior in organizations. Journal of Business Ethics. 11:503-513.
|
22. Tahmasebi, Z., Dibavar, A., Pirsemsari, N. (2010). Factors affecting ethical behavior of employees. AIMS International Conference on Value-based Management. pp: 11-13.
|
23. Thomas J L, Vitell S J, Gilbert F W, Rose G M. (2012). The impact of ethical cues on customer satisfaction with service. Journal of Retailing. 78: 167–173.
|
24. Trawick I F, Swan J E, McGee G W, Rink D R. (1991). Influence of buyer ethics and salesperson behavior on intention to choose a supplier. Journal of the Academy of Marketing Science. 19: 17–23.
|
25. Ydemir, M. Egilmez, Ö. (2010). An important antecedent of ethical/unethical behavior: Religiosity. Eurasian Journal of Business and Economics. 3(6):71-84.
|
26. Weichun Zhu; Douglas R May; Bruce J Avolio. (2004). The impact of ethical leadership behavior on employee outcomes: The roles of psychological empowermeqnt and Authenticity. Journal of Leadership & Organizational Studies, 11(1): 16-26.
|