ارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیتبدنی ادارات آموزش و پرورش تهران | ||
| مطالعات مدیریت ورزشی | ||
| مقاله 6، دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120 اصل مقاله (496.22 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| زهره مصباح بابامیری* 1؛ مهدی کهندل2 | ||
| 1دانشگاه علوم پزشکی | ||
| 2دانشگاه ازاد کرچ | ||
| چکیده | ||
| هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطة سازمان یادگیرنده و اثربخشی در کارشناسان تربیتبدنی ادارات آموزش وپرورش شهرتهران بود. 69 نفر کارشناس تربیتبدنی شاغل در ادارات مناطق نوزدهگانۀ آموزش و پرورش شهر تهران بهعنوان نمونۀ آماری انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد که میانگین یادگیری در سطح فردی، تیمی و سازمانی در حد متوسط بود. همچنین، نتایج رابطۀ معناداری را بین هفت بعد سازمان یادگیرنده و اثربخشی نشان داد. در تحلیل رگرسیونی، 66% واریانس و تغییرات اثربخشی کارشناسان تربیتبدنی از دو متغیر یادگیری توانمندسازی و رهبری راهبردی تبیین گردید. | ||
| کلیدواژهها | ||
| سازمان یادگیرنده؛ یادگیری سازمانی؛ اثربخشی | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,813 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,020 |
||
| تعداد نشریات | 8 |
| تعداد شمارهها | 341 |
| تعداد مقالات | 4,167 |
| تعداد مشاهده مقاله | 8,968,529 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,403,227 |