آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,899
تعداد مشاهده مقاله7,806,818
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,853,400
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. (1394). مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال). , 7(28), 33-54.
حمید خداداد حسینی; مهدی جعفرزاده کناری; علیرضا بخشی‌زاده. "مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)". , 7, 28, 1394, 33-54.
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. (1394). 'مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)', , 7(28), pp. 33-54.
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال). , 1394; 7(28): 33-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب