آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها332
تعداد مقالات3,995
تعداد مشاهده مقاله8,285,374
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,985,931
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. (1394). مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال). , 7(28), 33-54.
حمید خداداد حسینی; مهدی جعفرزاده کناری; علیرضا بخشی‌زاده. "مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)". , 7, 28, 1394, 33-54.
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. (1394). 'مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)', , 7(28), pp. 33-54.
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال). , 1394; 7(28): 33-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب