آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها290
تعداد مقالات3,673
تعداد مشاهده مقاله6,336,629
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,205,626
ربیعی, پویا, لطافتکار, امیر, شیخی, بهرام. (1401). مقایسه تاثیر آموزش درد و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری با آموزش دارو نما و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری بر پیامد های مرتبط با درد، حساسیت مرکزی، عملکرد، و عوامل روانشناختی در افراد مبتلا به استئوآرتریت زانو. , (), -.
پویا ربیعی; امیر لطافتکار; بهرام شیخی. "مقایسه تاثیر آموزش درد و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری با آموزش دارو نما و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری بر پیامد های مرتبط با درد، حساسیت مرکزی، عملکرد، و عوامل روانشناختی در افراد مبتلا به استئوآرتریت زانو". , , , 1401, -.
ربیعی, پویا, لطافتکار, امیر, شیخی, بهرام. (1401). 'مقایسه تاثیر آموزش درد و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری با آموزش دارو نما و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری بر پیامد های مرتبط با درد، حساسیت مرکزی، عملکرد، و عوامل روانشناختی در افراد مبتلا به استئوآرتریت زانو', , (), pp. -.
ربیعی, پویا, لطافتکار, امیر, شیخی, بهرام. مقایسه تاثیر آموزش درد و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری با آموزش دارو نما و فعالیت های درجه بندی شده رفتاری بر پیامد های مرتبط با درد، حساسیت مرکزی، عملکرد، و عوامل روانشناختی در افراد مبتلا به استئوآرتریت زانو. , 1401; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب