فارسی, علیرضا, پیریان, فاطمه. (1401). تأثیر تمرین ادراکی-حرکتی و ذهن‌آگاهی بر عملکرد تکلیف پرتابی و حافظه کاری فضایی کودکان مبتلا به نقص توجه-بیش‌فعال. , (), -. doi: 10.22089/spsyj.2020.8905.1961
علیرضا فارسی; فاطمه پیریان. "تأثیر تمرین ادراکی-حرکتی و ذهن‌آگاهی بر عملکرد تکلیف پرتابی و حافظه کاری فضایی کودکان مبتلا به نقص توجه-بیش‌فعال". , , , 1401, -. doi: 10.22089/spsyj.2020.8905.1961
فارسی, علیرضا, پیریان, فاطمه. (1401). 'تأثیر تمرین ادراکی-حرکتی و ذهن‌آگاهی بر عملکرد تکلیف پرتابی و حافظه کاری فضایی کودکان مبتلا به نقص توجه-بیش‌فعال', , (), pp. -. doi: 10.22089/spsyj.2020.8905.1961
فارسی, علیرضا, پیریان, فاطمه. تأثیر تمرین ادراکی-حرکتی و ذهن‌آگاهی بر عملکرد تکلیف پرتابی و حافظه کاری فضایی کودکان مبتلا به نقص توجه-بیش‌فعال. , 1401; (): -. doi: 10.22089/spsyj.2020.8905.1961
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,100
تعداد مشاهده مقاله8,604,233
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,103,051